Chat with us, powered by LiveChat

De Friese Wouden vroeg ons een aansprekelijke huisstijl voor het merk Werkpunt te ontwikkelen. Werkpunt biedt onafhankelijk en deskundig loopbaanadvies en bemiddelt op dit vakgebied. De nieuwe huisstijl is een mooie vertaling van het dynamische personeelsbeleid waar de club voor staat.

Bekijk hier de website

Download hier de folder

 

FRIESEWOUDEN-WERKPUNT-CMCG-1 FRIESEWOUDEN-WERKPUNT-CMCG-2 FRIESEWOUDEN-WERKPUNT-CMCG-3 FRIESEWOUDEN-WERKPUNT-CMCG-4 FRIESEWOUDEN-WERKPUNT-CMCG-5 FRIESEWOUDEN-WERKPUNT-CMCG-6

 

 

FRIESEWOUDEN-WERKPUNT-CMCG-8 FRIESEWOUDEN-WERKPUNT-CMCG-9 FRIESEWOUDEN-WERKPUNT-CMCG-10
Klant: De Friese Wouden
Doelstelling: Ontwikkel een nieuwe frisse huisstijl die past bij het dynamische personeelsbeleid
Doelgroep: medewerkers en niet-medewerkers De Friese Wouden
Concept en design: Jan de Vries
Engineering: Chris Pool
Campagne management: Isabelle Adema, Marieke Rink
Verantwoordelijk bij klant: Ypie Veenstra

Laat een reactie achter

Gerelateerde projecten