Chat with us, powered by LiveChat

Ontwikkel een website die eenvoudig te beheren is, gebruiksvriendelijk en informatief. Dat is de vraag die Spanninga bij de Crossmedia Communicatiegroep had neergelegd. De Crossmedia Communicatiegroep had het afgelopen jaar al nieuwe catalogi laten ontwikkelen met prachtige sfeerfotografie en de nieuwe website moest aansluiten bij deze catalogi.

De website is helder ingedeeld zodat de consument snel en eenvoudig de weg vindt naar de juiste lamp. Mede hiervoor is er een tool geïntegreerd in de site waarmee je eenvoudig door vragen beantwoorden, bij je juiste keuze van lamp terecht kan komen. Of je nu een sportieve of een recreatieve fietser bent, iedereen kan nu eenvoudig de juiste lamp vinden.

Maar niet alleen de consument kan op deze site terecht. Ook bedrijven die nieuwe lichten in samenwerking met Spanninga willen ontwikkelen kunnen terecht bij Spanninga. Op de website laat Spanninga aan de hand van diverse cases zien wat onder andere de mogelijkheden zijn. Waardoor de website een portal is voor zowel B2B als B2C.

De website is in WordPress ontwikkeld en zal uiteindelijk ook beschikbaar zijn in meerdere talen.

 

Bekijk hier de website.

 

SPANNINGA-CMCG-1 SPANNINGA-CMCG-2 SPANNINGA-CMCG-3 SPANNINGA-CMCG-4 SPANNINGA-CMCG-5 SPANNINGA-CMCG-6 SPANNINGA-CMCG-7 SPANNINGA-CMCG-8 SPANNINGA-CMCG-9 SPANNINGA-CMCG-10 SPANNINGA-CMCG-11 SPANNINGA-CMCG-12 SPANNINGA-CMCG-13 SPANNINGA-CMCG-14 SPANNINGA-CMCG-15 SPANNINGA-CMCG-16 SPANNINGA-CMCG-17 SPANNINGA-CMCG-18 SPANNINGA-CMCG-20 SPANNINGA-CMCG-21

 

 
Klant: Spanninga
Doelstelling: Ontwikkel een website die eenvoudig te beheren is, gebruiksvriendelijk en informatief
Doelgroep: Consumenten, dealers, prospects
Concept en design: Hylbrand Jan Hibma
Engineering: Gijs Giebels, Frans Reitsma
Online strategie: Sebastiaan Hulshof, Bert Hofstede, Jeroen Smits
Campagne management: Marieke Rink
Verantwoordelijk bij klant: Aurélie Gil-dos-Santos

Laat een reactie achter

Gerelateerde projecten