Chat with us, powered by LiveChat

Aveleijn heeft na een pitch CMCG ingeschakeld voor het ontwikkelen van een strategie, design en technische realisatie voor haar nieuwe website. Belangrijk daarbij was het belang van de diverse doelgroepen, die vanuit variatie aan termen dezelfde informatie zoeken.

Daarvoor hebben we gekozen om de website te benaderen vanuit een het ‘zoekprincipe’. Deze zoekfunctie is zo geavanceerd dat je op de meest relevante pagina’s terecht komt. Daarnaast is rekening gehouden met de cliënten van Aveleijn. Mensen met een beperking zien teksten soms liever in zwart-wit, willen ze laten voorlezen, omzetten naar gemakkelijker taal etc.

Al deze functies zijn ingebouwd in de website. Verder wordt de website voortdurend aangepaste op basis van de zoektermen die er worden ingevuld. Zodoende zorgen we dat er voor elke vraag een passend antwoord is.

Bekijk hier de website.

AVELEIJN-WEBSITE-CMCG-1 AVELEIJN-WEBSITE-CMCG-2 AVELEIJN-WEBSITE-CMCG-3 AVELEIJN-WEBSITE-CMCG-4 AVELEIJN-WEBSITE-CMCG-5 AVELEIJN-WEBSITE-CMCG-6 AVELEIJN-WEBSITE-CMCG-7
Doelstelling: Website zodanig inrichten dat deze toegankelijk is voor diverse doelgroepen en daarmee gepaard gaande vragen.

Doelgroep: cliënten, verwijzers, ouders, verzorgers, medewerkers, gemeenten

Concept en design: Hylbrand-Jan Hibma

Account- en projectmanagement: Hiltsje Nijdam

Techniek: Frans Reitsma, Joris van der Burgh

Verantwoordelijk klant: Karin Koelman, Jessieca Goossens

Laat een reactie achter