Chat with us, powered by LiveChat

Vis alleen met MijnVISmaat

In tijden van social distancing is fysiek samen vissen voorlopig niet meer mogelijk. Omdat, zeker nu, veel mensen wel gaan vissen kunnen we dankzij MijnVISmaat tóch het gevoel van gezamenlijk vissen oproepen. Deel je vangsten met je vrienden en vismaten, wissel tips & tricks met elkaar uit en zie wat er elders wordt gevangen. Zo vis je altijd op veilige afstand, maar ben je toch dicht bij elkaar. MijnVISmaat, met afstand de leukste stek voor sportvissers!

“Hoe ga jij als ondernemer en/of marketingmedewerker om met de Corona perikelen?
Volg ons dossier: Van vandaag naar morgen.

Doel

Vissen is hot! Veel mensen zoeken momenteel de natuur op. Toch even lekker naar buiten. Een greep uit de recente berichtgeving in de media: 

Belangrijk voor Sportvisserij Nederland is dat deze mensen wel op een veilige manier gaan vissen. Veilig in deze context is volgens de richtlijnen van de RIVM. Dat wil zeggen houdt bijvoorbeeld afstand van elkaar. Om toch samen te kunnen vissen kan je gebruik maken van de MijnVISmaat app. Dat geeft deze campagne een tweeledig doel. Primair doel hierbij is branding van Sportvisserij Nederland en secundair doel is de app MijnVISmaat onder de aandacht brengen. 

Uitwerking

MijnVISmaat is dé ontmoetingsplek waar je moet zijn om in contact te komen met andere enthousiaste sportvissers. In het thema refereren we speels naar de inmiddels zo bekende 1.5 meter afstand. Vis veilig. Vis alleen. Maar blijf je vangsten delen met MijnVISmaat: met afstand de leukste stek voor sportvissers!

Dit thema is uitgewerkt in de volgende crossmediale middelen: 

  • Landingspage: Veilig vissen met MijnVISmaat.
  • Social media campagne via Facebook + Instagram met uitlevering op mobiele apparaten. Hierbij een rechtstreekse uitlevering op de app-store / play-store.  
  • Digitale nieuwsbrief
  • 1/1 advertentie in Hét Visblad

Hierbij is de landingspage op de website van Sportvisserij Nederland de centrale hub en dienen de overige middelen ter activatie van de campagne. 

Credits

Concept en Design:
Pieter Dijkstra

Campagnemanagement:
Theo Clevering

Social media:
Steffie van der Kolk

Nieuwsbrief en website:
Sportvisserij Nederland

Verantwoordelijk bij de klant:
Emiel Derks

Meer informatie

Wilt u meer informatie over deze case of over online strategie, webdesign of -bouw? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Naam

    E-mailadres

    Ik wil informatie over:

    Laat een reactie achter

    Gerelateerde projecten
    Vissenscanner app header