Chat with us, powered by LiveChat

Iedere zomer is De Friese Wouden weer op zoek naar vakantiekrachten. Elk jaar zoeken ze weer nieuwe collega’s met hart voor de zorg die het net zo belangrijk vinden dat de cliënten ook gedurende de vakanties voldoende zorg en aandacht krijgen. Voor de vakantiekrachten is het een prachtige werkervaring die aansluit bij de opleiding. Om zoveel mogelijk vakantiekrachten te vinden zijn we een wervende campagne gestart gericht op studenten die de opleiding Verzorgenden IG of Ziekenverzorgenden volgen. Door middel van advertenties in lokale/regionale h-a-h kranten, een postercampagne in de lokale supermarkten en alle mbo scholen in de regio spreken we de doelgroep op een pakkende manier aan om een bijdrage te leveren!
Klant: De Friese Wouden
Doelstelling: Werven van vakantiekrachten
Doelgroep: Schoolverlaters
Concept en design: Hylbrand-Jan Hibma
Engineering: Chris Pool
Campagne management: Isabelle Adema, Marieke Rink
Verantwoordelijk bij klant: Ypie Veenstra

Laat een reactie achter