Chat with us, powered by LiveChat

Voor onze klant Rohde & Grahl hebben we een uitgebreide analyse gedaan op het gebied van social media inzet. Er is gekeken naar de eigen kanalen, maar ook naar de prestaties van drie directe concurrenten op dit gebied.

Op basis van vijf componenten is de social media inzet van Rohde & Grahl beoordeeld: professionaliteit en uitstraling, vindbaarheid, content, bereik en interactie. De scores zijn beschreven en onderbouwd, en afgezet tegen die van de concurrentie. Tevens zijn er aanbevelingen voor verbetering omschreven.

Case_RohdeenGrahl_SocialMediaScan02Case_RohdeenGrahl_SocialMediaScan05Case_RohdeenGrahl_SocialMediaScan03Case_RohdeenGrahl_SocialMediaScan04

Klant: Rohde & Grahl
Doelstelling: Een overall scan van de presence en activiteiten van Rohde & Grahl op social media, tevens afgezet tegen de directe concurrentie
Online strategie: Nienke Mol, Annemieke Smit
Social media: Bart van der Kooi
Verantwoordelijk bij klant: Hans Bloemendaal

Laat een reactie achter

Gerelateerde projecten