Chat with us, powered by LiveChat

Voor de Gemeente Heerenveen heeft onze Social Media Consultant in totaal 5 trainingen verzorgd, om de Gemeente voor te bereiden op de veranderende communicatie in de maatschappij en de daarbij behorende ontwikkelingen.

De afdeling Burgerzaken kreeg een training ‘Zoeken & Vinden’, waarbij de mogelijkheden van Google en social media kanalen voor het vinden van verhuisde bewoners toegelicht werden. De afdelingen Klant Contact Centrum (KCC) en Communicatie kregen een Social Media Basic en Social Media Master training: de basis van Facebook, Twitter, webcare en het werken met het systeem Hootsuite kwamen aan bod.

Uiteindelijk kreeg elke deelnemer een certificaat voor het volgen van de trainingen. Kijk ook hier voor de uitgebreide beschrijving.

HEERENVEEN-SOME-CMCG-1 HEERENVEEN-SOME-CMCG-5 HEERENVEEN-SOME-CMCG-4 HEERENVEEN-SOME-CMCG-3 HEERENVEEN-SOME-CMCG-2

HEERENVEEN-SOME-CERTIFICAAT-CMCG
Klant: Gemeente Heerenveen
Doelstelling: Medewerkers opleiden voor webcare en gebruik van digitale middelen
Doelgroep: Medewerkers afdelingen KCC, Communicatie en Burgerzaken
(Online) strategie en social media: Bart van der Kooi
Verantwoordelijk bij klant: Jelle Hoekstra, Arjen Glas

Laat een reactie achter

Gerelateerde projecten