Nefit Bouwbeurs 2017
Alle oplossingen onder één dak. Dit wordt letterlijk en figuurlijk duidelijk tijdens de Bouwbeurs 2017 in Utrecht. Het thema is: ‘Daadkrachtig duurzaam. Alle oplossingen onder één dak.’ De ambities zijn hoog, wetten en regels worden steeds strenger. Er wordt verwacht dat we de weg naar energieneutraal en nul-op-de-meter definitief inslaan. Niet alleen geldt dit voor de particuliere markt, maar ook in de utiliteit en in de industrie komt de lat voor energie-efficiëntie steeds hoger te liggen.
Strategie
In overleg met Nefit heeft CMCG het ontwerp en thema concept ontwikkeld voor de standpresentatie (150 m2) van Nefit. Het centrale thema is ‘Daadkrachtig duurzaam’. Tijdens de Bouwbeurs 2017 worden er totaaloplossingen voor vandaag én morgen gepresenteerd. Want ook met nieuwe, innovatieve concepten bewijzen Nefit en Bosch hun daadkracht in duurzaamheid.
Uitwerking
De blikvanger is het grote huis in het midden van de stand. Dit huis is voorzien van diverse demo’s. Op de hoeken van de stand bevinden zich een aantal productwanden waarin product en sfeer samenkomen, versterkt door video’s waarin demo’s getoond worden.
Resultaat
Als hoogtepunt van de Bouwbeurs 2017 presenteert Nefit de next step in warmtecomfort. Maak kennis met de nieuwe Nefit 9000i. Dit is het ideale HR-toestel; snel geïnstalleerd, opvallend makkelijk en zuinig in gebruik én adembenemend mooi om te zien.
Maar in samenwerking met partners worden er ook nieuwe concepten gepresenteerd: Nefit Energy Top en Nefit Energy Bar. De Nefit Energy Top is een geïntegreerd daksysteem. Hierin worden de buitenunit en de binnenunit van de Nefit EnviLine warmtepomp samengevoegd in een compacte, eenvoudig te plaatsen dakunit. De Nefit Energy Bar is een geïntegreerd all-electric/hybride gevelsysteem. Hierin zijn alle componenten van een warmtepomp geïntegreerd in een compacte zuil die aan de gevel van het huis wordt bevestigd.
Video’s
E-mailing richting installateurs
- Doelgroep: Nefit Partners en Nefit Premium Partners
- Uniek klikpercentage: 17,46%
- Effectiviteit: 33,66%
- Openingspercentage: 51,87%
Credits
Doelgroep:
Installatiebranche
Account:
Hilda de Haan
Projectmanagement:
Sybrit Pen & Michelle Moonemans
Thema concept:
Jan de Vries
Engineering:
Bert Gjaltema & Chris Pool
Video:
Steven Emmelkamp
E-mailmarketing & Social media:
Nienke Weening
Standconcept en standbouw:
Dekoteam
Verantwoordelijk bij klant:
Jan Bosch & Sandra Verbrugge
Deel deze case
Meer informatie
Wilt u meer informatie over deze case of over de mogelijkheden van strategische positionering? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.