Chat with us, powered by LiveChat

De Nefit Easy. De eerste thermostaat die ‘slim’ gezicht geeft aan een CV ketel. Stijlvol design gecombineerd met bediening op afstand door Android en iPhone apps. De ideale hulp bij energiebesparing. NW12 ontwikkelde de verpakking, alle begeleidende instructie video’s en tekende zich als verantwoordelijk voor de introductie campagne in Nederland. Op TV, radio, billboard en online.

Voorafgaand aan de consumenten campagne  ontwikkelden we een impactvolle direct mailings richting groothandel en dealerkanaal. Voor ondersteunend dealer materiaal zoals POS, affiches, advertenties werd een online dealerwebsite ingezet. Inclusief promotiefilm en diverseinstructiefilms.

Vanuit het principe, ‘zien, horen, ervaren’ ontwikkelden we een crossmediale campagne op TV (o.a. RTL zenders, SBS, TLC, Discovery). Gevolgd door inzet op radio, waaronder 538 en de publieke omroep.

De TV commercial:

Uitgebreide informatie over Easy is te vinden op nefit.nl/easy.

NEFIT-EASY-2013-NW12-1 NEFIT-EASY-2013-NW12-2 NEFIT-EASY-2013-NW12-3 NEFIT-EASY-2013-NW12-4 NEFIT-EASY-2013-NW12-5 NEFIT-EASY-2013-NW12-6 NEFIT-EASY-2013-NW12-7 NEFIT-EASY-2013-NW12-8 NEFIT-EASY-2013-NW12-10 NEFIT-EASY-2013-NW12-11 NEFIT-EASY-2013-NW12-12 NEFIT-EASY-2013-NW12-13 NEFIT-EASY-2013-NW12-14 NEFIT-EASY-2013-NW12-15 NEFIT-EASY-2013-NW12-16 NEFIT-EASY-2013-NW12-17

Doelstelling: Het lanceren van een nieuwe product, bekendheid, Nefit als innovatieve organisatie met duurzame oplossingen.

Doelgroep: vakhandel (dealers, installateurs, groothandel) en consumenten

Concept en design: Jan de Vries

Account- en projectmanagement: Isabelle Adema, Annemieke Smit

Online marketing: Jeroen Smits, Sebastiaan Hulshof, Bart van der Kooi

Lead management: Peter Holterman

Techniek: Frans Reitsma, Joris van der Burgh

Verantwoordelijk klant: Jan Bosch, Jan Blom

Laat een reactie achter