Chat with us, powered by LiveChat

KNVB Talentteam is een initiatief van Adecco, KNVB en de organisatie Kies Beroepsonderwijs met als doel werkervaringen te creëren voor studenten bij KNVB, leveranciers en voetbalverengingen. Voor de KNVB is dit programma ook een middel om haar maatschappelijke imago en bijdrage aan de Nederlandse samenleving te onderstrepen. Adecco zorgt voor de perfecte match tussen student en organisatie.

NW12/CMCG ontwikkelde de naam, strategie, logo en diverse middelen.

Klant: Adecco – KNVB
Doelstelling: Werkervaringen creëren voor studenten bij KNVB, leveranciers en voetbalverenigingen. MVO-doel.
Doelgroep: studenten, sport gerelateerde ondernemingen.
Strategie: Bert Rappange
Concept en design: Jan de Vries
Advies: activatie via social media: Bart van der Kooi
Campagne management: Isabelle Adema, Annemieke Smit
Verantwoordelijk klant: Rinus Wittenberg

Laat een reactie achter