Chat with us, powered by LiveChat

Wat is de kracht van Steegenga Mode en hoe ontwikkelen wij de kansen die we zien? Met deze vragen zijn Steegenga en CMCG de intensieve samenwerking gestart en hebben we o.a. door diverse klantpanel gesprekken een goed beeld gekregen van de markt en de mogelijkheden. Door deze inzichten heeft CMCG een geheel nieuwe huisstijl weten neer te zetten voor Steegenga die met de voorjaars huis aan huis folder tastbaar is geworden.

Steegenga Mode komt met 4 absolute mode trends. Namelijk: History Romantic, Togetherness, New Start en New Territory. Deze mode trends zijn gericht op verschillende leeftijdscategorieën voor dames. Daarnaast is er ook een mannenafdeling bij Steegenga Mode. Op basis van deze trends is de Huis aan huis brochure ingedeeld. Elke trend wordt vertegenwoordigd door een styliste. De styliste is direct het gezicht en showt de kleding die bij de trend hoort. Zo kunnen klanten direct shoppen op look. Compleet met accessoires en artikelen die beschikbaar zijn in de webshop.

De huis aan huis is verspreid door Zuid-West Friesland (circa 50.000 stuks) in de week van 23 t/m 29 maart 2015. Modellen in deze Huis aan huis zijn eigen medewerkers van Steegenga Mode uit Balk. Fotografie is gedaan door Henri Vos en visagie door Saskia Wagenvoort.

_SE_7269

_SE_7274

_SE_7275

_SE_7282

_SE_7285

 

Klant: Steegenga Mode
Doelstelling: vertaling van de strategische sessie naar een huis aan huis folder
Doelgroep: (nieuwe) klanten in Zuid-West Friesland
Strategie: Bert Rappange
Concept en design: Nynke van der Bij, Jan de Vries
Engineering: Steven Emmelkamp, Berend Gjaltema
Campagne management: Sybrit Pen, Arjan Stokkers
Verantwoordelijk bij klant: Tineke Kuipers, Christina Pleiter, Siebe Steegenga

Laat een reactie achter

Gerelateerde projecten