NW12 ontwikkelt slogan en beeldmerk ‘Heerenveen ’n gouden plak’
Positionering, promotie en city marketing Heerenveen: een gezamenlijke opdracht van een brede vertegenwoordiging uit de Heerenveense samenleving: VVV, ondernemers, kennisinstellingen, de sport- en cultuurwereld en de gemeente. Als basis voor de profilering van Heerenveen ontwikkelden wij de slogan: Heerenveen ’n gouden plak, in combinatie met een beeldmerk. Zowel slogan als beeldmerk zijn geïnspireerd op de unieke kernwaarden van de gemeente: sport, beweging en ondernemend. De knipoog naar de Friese plak (de sportieve activiteiten in Thialf en bij SC Heerenveen), maakt de slogan helemaal af.
Doelstelling: een positief image en stevige profilering van Heerenveen
Doelgroep: toerisme, bedrijven en bewoners
Concept en design: Steven Emmelkamp, Jan de Vries en Hylbrand-Jan Hibma
Strategie: Bert Rappange
Account- en projectmanagement: Isabelle Adema
Bekijk hier de website die gemaakt is door Speak.