GEA Farm Technologies levert divers producten ten behoeve van de melkwinning in de melkveehouderij in Nederland en België. GEA vroeg ons naar de ontwikkeling van een onderscheidende brochure waarin zij hun visie op melkwinning konden weergeven.
In de melkveehouderij wordt veel waarde gehecht aan ervaringsdeskundigen. Vandaar dat we hebben gekozen te werken met melkveehouders die al jarenlang werken met de producten van GEA. Deze referenties zijn opgenomen in een brochure, advertentieserie en online banners. De brochure is verspreid onder de doelgroep door deze in te steken in het vakblad Veelteelt, waarmee zo’n 90% van de doelgroep benaderd wordt.
Daarnaast worden er het komende jaar met regelmaat geadverteerd in de bekendste vakbladen voor de melkveehouderij. Voor de brochure is er gefotografeerd en gefilmd (dit laatste door GEA) bij vier melkveehouders in Nederland en België. Elke melkveehouder vertegenwoordigt een kernwaarde van GEA.
Doelstelling: GEA presenteren als onderscheidende partner in de melkveetechniek
Doelgroep: melkveehouders in Nederland en België
Concept en design: Jan de Vries, Berend Gjaltema
Account- en projectmanagement: Hiltsje Nijdam, Vera Wildenbeest, Ruth Dikker
Verantwoordelijk klant: Harm Ypma, Diane Ceustermans