Chat with us, powered by LiveChat

In opdracht van Batavus ontwikkelde NW12 het simpele, maar alles omvattende thema voor 2014. Altijd Batavus. Want een Batavus er voor iedere gebruikstoepassing en gezinslid. Voor ieder moment van de dag. En voor altijd. Onverwoestbaar degelijke Nederlandse kwaliteitsfietsen. NW12 voert het thema de komende tijd door in alle communicatie uitingen van Batavus. Zowel richting dealer als consument.

Speciaal voor u een preview van de catalogus voor 2014. Met themapagina’s die een sympathieke, herkenbare sfeer oproepen waarbij sterk wordt gerefereerd aan de kernwaarden van het merk. De productpagina’s zoomen in op de eigenschappen van de afzonderlijke modellen. Concept en vormgeving zijn de basis voor bijna alle communicatiemiddelen die hierop volgen.

BATAVUS-NW12-PREVIEW-2014-4 BATAVUS-NW12-PREVIEW-2014-2 BATAVUS-NW12-PREVIEW-2014-3
Doelstelling: informeren nieuwe modellen 2014

Doelgroep: dealers en consumenten

Concept en design: Jan de Vries

Account- en projectmanagement: Isabelle Adema, Marieke Rink

Verantwoordelijk klant: Kirsten Boersma

Laat een reactie achter