In opdracht van Batavus ontwikkelde NW12 het simpele, maar alles omvattende thema voor 2014. Altijd Batavus. Want een Batavus er voor iedere gebruikstoepassing en gezinslid. Voor ieder moment van de dag. En voor altijd. Onverwoestbaar degelijke Nederlandse kwaliteitsfietsen. NW12 voert het thema de komende tijd door in alle communicatie uitingen van Batavus. Zowel richting dealer als consument.
Speciaal voor u een preview van de catalogus voor 2014. Met themapagina’s die een sympathieke, herkenbare sfeer oproepen waarbij sterk wordt gerefereerd aan de kernwaarden van het merk. De productpagina’s zoomen in op de eigenschappen van de afzonderlijke modellen. Concept en vormgeving zijn de basis voor bijna alle communicatiemiddelen die hierop volgen.
Doelstelling: informeren nieuwe modellen 2014
Doelgroep: dealers en consumenten
Concept en design: Jan de Vries
Account- en projectmanagement: Isabelle Adema, Marieke Rink
Verantwoordelijk klant: Kirsten Boersma