Chat with us, powered by LiveChat

In opdracht van een consortium van vooraanstaande bedrijven adviseerde wij een nieuwe markt- en merkstrategie in te zetten door het ontwikkelen van een cluster merk. Een marktstrategie, waarbij  diverse disciplines geclusterd worden aangeboden. Marktexpansie naar het buitenland lag binnen deze strategie tot de mogelijkheden.

Het door ons ontwikkelde merk DutchHospitalDesign bestaat uit een multi disciplinair team van specialisten dat volledig geïntegreerde concepten ontwikkelt voor state-of-the-art ziekenhuizen, die aan alle toekomsteisen voldoen.

DutchHospitalDesign wordt vertegenwoordigd door:

Quote van onze opdrachtgever:

Ik zou graag namens iedereen van DHD willen zeggen dat we het geweldig vinden dat we zo goed te vinden zijn op het internet met als gevolg dat we gemiddeld wekelijks een contactverzoek krijgen. Dat is mede dankzij jullie geweldige werk! Dank ervoor en we zullen van onze kant ook ons best doen om met “hospital design” nr. 1 op google te blijven!

Kind regards,

Arnold C.M. Burger, MSc. 
director | architect
Dutch Hospital Design designing the next generation hospital

NW12-DUTCHHOSPITALDESIGN-5

NW12-DUTCHHOSPITALDESIGN-1

NW12-DUTCHHOSPITALDESIGN-4

NW12-DUTCHHOSPITALDESIGN-6

NW12-DUTCHHOSPITALDESIGN-7

NW12-DUTCHHOSPITALDESIGN-2

NW12-DUTCHHOSPITALDESIGN-8

NW12-DUTCHHOSPITALDESIGN-3

 
Strategie: Bert Rappange

Design: Hylbrand-Jan Hibma

Project management: Hiltsje Nijdam

Online strategie: Nienke Mol

Website: Frans Reitsma

Verantwoordelijk bij klant: Arnold Burger

Bekijk hier de nieuwe website.

 

Laat een reactie achter