Chat with us, powered by LiveChat

Steegenga Mode, een begrip in Balk en omstreken. Om meer impact uit hun communicatie te halen heeft Steegenga een pitch uitgeschreven. CMCG heeft Steegenga krachtig weten te overtuigen door een eigentijdse stijl te ontwikkelen. Deze stijl dient nu als kapstok voor alle campagne uitingen.

Ter ondersteuning van de diverse actieweken bij Steegenga Mode verzorgt CMCG de Direct Mailing voor deze actie. Een afwijkend formaat van de mailing welke in de week van de actie bij de bestaande klanten van Steegenga in de bus valt.  Mede ondersteund door een e-mailing passend bij de fysieke mailing.

STEEGENGA-BROEKEN-EN-JASSENWEKEN-CMCG-2

STEEGENGA-BROEKEN EN JASSENWEKEN-CMCG-5

STEEGENGA-BROEKEN-EN-JASSENWEKEN-CMCG-4
Klant: Steegenga Mode
Doelgroep: Bestaande klanten van Steegenga Mode
Strategie: Jan de Vries, Bert Rappange
Concept en design: Jan de Vries, Nynke van der Bij
Engineering: Chris Pool, Berend Gjaltema
Email marketing: José Buiter
Campagne management: Arjan Stokkers
Verantwoordelijk bij klant: Siebe Steegenga, Christina Pleiter

Laat een reactie achter

LinkedIn trainingen Valstar Simonis