Chat with us, powered by LiveChat

NDC en Podium TV presenteren
“CrècheTV”

In deze tijd is het meer dan ooit een kwestie van omschakelen en actie ondernemen. Dat hebben we ook gedaan toen NDC mediagroep en PodiumTV vroegen of we ze – met enige spoed – konden helpen bij hun idee: CrècheTV

 

“Hoe ga jij als ondernemer en/of marketingmedewerker om met de Corona perikelen? Volg ons dossier: Van vandaag naar morgen.

Doel

De crèches zijn momenteel – zoals het nu lijkt in ieder geval t/m 28 april 2020 – gesloten. Er wordt enkel opvang geboden aan kinderen van ouders die een ‘cruciaal beroep’ hebben. Om de kinderen en de leidsters toch ‘bij elkaar’ te brengen ontstond het idee voor Crèche TV. 

Het idee is om crècheleidsters hun vertrouwde ochtendrituelen op te laten nemen, gewoon met hun mobiele telefoon, en deze uit te zenden op tv en online kanalen. Dan hebben we het over liedjes zingen, voorlezen, bewegen en alles wat vertrouwd is voor de kleinste kindjes. Op deze manier kunnen ‘hun kindjes’ van de groep weer een beetje een vertrouwde start van de dag beleven. En zo was CrècheTV geboren!

Uitwerking

CMCG heeft het logo ontwikkeld en de complete stijl hieromheen gecreëerd. Daarnaast is er een vertaling gemaakt in de online en offline middelen ter activatie. Hierbij zijn de volgende middelen zijn gerealiseerd:

  • Concept en design
  • Logo + huisstijl
  • Print advertenties
  • Online banners
  • Social Media beeldmateriaal
  • Graphics voor video
  • Headers voor e-mailtemplate en website Podium TV

Credits

Concept en Design:
Hylbrand Jan Hibma

Campagnemanagement:
Tatjana Eerhart

Verantwoordelijk bij de klant:
Jelle Haaima, Rianne Marissen

Videoproductie:
Podium TV

Meer informatie

Wilt u meer informatie over deze case of over online strategie, webdesign of -bouw? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Naam

E-mailadres

Ik wil informatie over:

Laat een reactie achter

Gerelateerde projecten