Borstkankersymposium 2016
Een op de zeven vrouwen krijgt te maken met borstkanker. Ook bij mannen komt deze vorm van kanker in toenemende mate voor. Steeds meer mensen overleven borstkanker en leven daarna lang(er) door. De mogelijke gevolgen van de behandeling van borstkanker op de lange termijn worden daardoor ook meer zichtbaar. Sommige klachten ontstaan al tijdens de behandeling, andere treden soms pas jaren na de behandeling op. Het Borstkankersymposium staat in 2016 in het teken van ‘De late gevolgen van borstkanker’. /CMCG hielp de stichting belangeloos met de huisstijl, website en promotie materiaal.
Campagnebeeld

Logo

Website
Credits
Doelstelling:
Bezoekers aar symposium genereren
Doelgroep:
(Ex)Patiënten, medici, geïnteresseerden
Account:
Bert Rappange
Campagne management:
Sybrit Pen
Thema concept:
Bert Rappange
Design:
Bert Rappange en Hylbrand-Jan Hibma
Fotografie:
Maarten Corbijn
Engineering:
Jeroen van der Schaaf
Verantwoordelijk bij klant:
Sabine Wernars, Saskia Koopmans
Deel deze case
Meer informatie
Wilt u meer informatie over deze case of over de mogelijkheden van strategische positionering? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Door de inzet van de mensen van CMCG hebben wij het aantal deelnemers dit jaar zien verdubbelen en het symposium nog professioneler kunnen opzetten. Bert en collega’s, hartelijk dank voor jullie continu inzet, passie en adviezen om ons symposium tot een succes te maken.