Borstkankersymposium 2016

Een op de zeven vrouwen krijgt te maken met borstkanker. Ook bij mannen komt deze vorm van kanker in toenemende mate voor. Steeds meer mensen overleven borstkanker en leven daarna lang(er) door. De mogelijke gevolgen van de behandeling van borstkanker op de lange termijn worden daardoor ook meer zichtbaar. Sommige klachten ontstaan al tijdens de behandeling, andere treden soms pas jaren na de behandeling op. Het Borstkankersymposium staat in 2016 in het teken van ‘De late gevolgen van borstkanker’. /CMCG hielp de stichting belangeloos met de huisstijl, website en promotie materiaal.

Campagnebeeld

borstkankersymposium-full-met-logo

Logo

borstkanker-symposium-logo

Website

Credits

Doelstelling:
Bezoekers aar symposium genereren

Doelgroep:
(Ex)Patiënten, medici, geïnteresseerden

Account:
Bert Rappange

Campagne management:
Sybrit Pen

Thema concept:
Bert Rappange

Design:
Bert Rappange en Hylbrand-Jan Hibma

Fotografie:
Maarten Corbijn

Engineering:
Jeroen van der Schaaf

Verantwoordelijk bij klant:
Sabine Wernars, Saskia Koopmans

Meer informatie

Wilt u meer informatie over deze case of over de mogelijkheden van strategische positionering? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Naam

E-mailadres

Ik wil informatie over:

Comments
  • Sabine Wernars
    Beantwoorden

    Door de inzet van de mensen van CMCG hebben wij het aantal deelnemers dit jaar zien verdubbelen en het symposium nog professioneler kunnen opzetten. Bert en collega’s, hartelijk dank voor jullie continu inzet, passie en adviezen om ons symposium tot een succes te maken.

Laat een reactie achter

Gerelateerde projecten
Neem contact met ons op

We zijn op dit moment niet online. Mail een bericht en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Geef een zoekterm en druk op enter