Chat with us, powered by LiveChat

De Bilderberg Buitenkans is een nieuw product van Bilderberg dat o.a. geactiveerd wordt op social media. CMCG heeft een voorstel gemaaktbestaande uit o.a. een Facebook app, Social advertising op Facebook, Hyves en LinkedIn, dedicated actie-nieuwsbrief naar huidige Bilderbergdatabestand, plaatsing van berichten op Facebook-pagina en Twitteraccount, Google AdWords (SEA) en Zoekmachine-optimalisatie (SEO).

 
Doelstelling: meer boekingen realiseren door middel van traffic naar de op te zetten website Bilderberg.nl/Buitenkans

Resultaat: het aantal likes op Facebook is gegroeid van 1000 naar meer dan 5000 likes. 2500 mensen hebben meegedaan aan de actie.

Strategie: Bert Rappange, Bart van der Kooi

Technische realisatie: Frans Reitsma

Accountmanagement: Eline Brandsma, Alice van der Valk

Projectmanagement: Coby Dijkstra

Verantwoordelijk bij de klant: Chantal Slüter

Laat een reactie achter