Chat with us, powered by LiveChat

Ieder jaar is Batavus vertegenwoordigd op de FietsVak. De beurs waar dealers kennis kunnen maken met noviteiten als het gaat om fietsen en fiets-gerelateerde producten.

Om de Batavus dealers persoonlijk uit te nodigen ontwikkelden wij een opvallende direct mailing. De direct mailing bestaat uit een toolkit met verschillende kaarten.

Iedere nieuwe fiets wordt exclusief gepresenteerd op een eigen kaart met een passende stijl. Iedere kaart is afgewerkt met een andere veredeling, waardoor de specifieke usp’s extra in het oog springen.

BATAVUS-TOOKIT-CMCG-2 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-3 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-4 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-5 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-6 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-7 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-8 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-9 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-10 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-11 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-12 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-13 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-14 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-15 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-16 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-17 BATAVUS-TOOKIT-CMCG-18
Klant: Batavus
Doelstelling: dealers/klanten enthousiasmeren voor een bezoek aan de stand van Batavus
Doelgroep: Dealers
Concept en design: Jan de Vries
Engineering: Berend Gjaltema
Campagne management: Isabelle Adema, Marieke Rink
Verantwoordelijk bij klant: Anita Poot, Ria Veld

Laat een reactie achter