Chat with us, powered by LiveChat

In samenwerking met trendwatcher Adjiedj Bakas organiseerde Adecco Group Nederland de afgelopen jaren diverse spraakmakende trendseminars. De thema’s waren onder andere ‘Sportiviteit op het werk’ en ‘Het nieuwste werken’. Samen met Adecco Group Nederland nam Adjiedj Bakas cliënten mee in verschillende spraakmakende thema’s.

Bij het organiseren van ontbijtsessies komt nogal wat kijken. Voor deze diverse ontbijtsessies ontwikkelde de CMCG trendboekjes, uitnodigingen, tickets en de natuurlijk de opvallende main visuals. Ook heeft de CMCG het complete online registratiepakket verzorgd, waarbij e-mailmarketing is ingezet, een database voor registratie en afmeldingen is opgezet, SMS campagnes zijn gelanceerd en waar tevredenheidsmetingen zijn uitgevoerd.

Trendboekje ‘Het nieuwste werken’

Trendboekje ‘De nieuwe werkelijkheid’

Trendboekje ‘Hoe internet en IT ons werk veranderen’

_SE_3345

ADECCO-BAKAS-SPORT-CMCG-15

_SE_3358

_SE_3354

 

 

 
Klant: Adecco Group Nederland
Doelstelling: Klantenbinding/loyaliteit
Doelgroep: Business to business, klanten en prospecten Adecco Group Nederland.
Strategie: Bert Rappagne
Online strategie: Nienke Mol, Jeroen Smits
Concept en design: Hylbrand-Jan Hibma, Jan de Vries
Engineering: Berend Gjaltema, Chris Pool
E-mailmarketing: José Buiter
Social media: Bart van der Kooi
Campagne management: Marieke Rink, Isabelle Adema
Verantwoordelijk bij klant: Rinus Wittenberg

Laat een reactie achter