Chat with us, powered by LiveChat

Prettig wonen op een plek waar je je thuis voelt. Dat is de doelstelling van woningcorporatie Accolade. Met een aanbod van ca. 16.000 woningen in de regio’s Drachten, Franeker, Heerenveen, Joure en Sneek kunnen zij huurders van een passende woonplek voorzien.

Speciaal voor deze huurders verschijnt elk kwartaal het bewonersmagazine “Bij ons”. In 2012 heeft CMCG een nieuw format ontwikkelt voor het bewonersmagazine. Met als resultaat een aantrekkelijk ontwerp waarin de klant centraal staat én zichzelf herkent.

Elke uitgave krijgt een actueel thema mee, wat terugkomt in de inhoud van de rubrieken. Er is gekozen voor een diversiteit aan rubrieken, om zo een goede balans neer te zetten tussen corporate, informatief en ontspanning. De huurders worden niet alleen op de hoogte gebracht van het nieuws uit de regio en de organisatie, maar ook krijgen ze meer te weten over de laatste woontrends en tips voor leuke uitjes met kinderen. Zo is er voor ieder wat wils!

Terugkerende rubrieken zijn:
– klant aan het woord
– woontrends
– nieuws uit de regio
– vraag het Accolade
– nieuws uit de organisatie
– puzzeltijd
– koopwoningen

In samenwerking met Accolade wordt thema en inhoud bepaalt. Waarbij CMCG vervolgens een coördinerende en uitvoerende rol vervult bij de totstandkoming van het magazine.

_SE_3083
Klant: Accolade
Doelstelling: huurders op de hoogte brengen van nieuws en relevante ontwikkelingen, alsook het creëren van loyaliteit en interesse bij bewoners
Doelgroep: primair de huurders van Accolade, secundair aandeelhouders van Accolade
Strategie: Bert Rappagne
Concept & ontwerp: Jan de Vries
Vormgeving: Chris Pool
Projectmanagement: Vera Wildenbeest
Verantwoordelijk bij klant: Ellen Dikland

Laat een reactie achter