Chat with us, powered by LiveChat

In het kader van ‘beleven en ervaren’, ‘ontdekken en doen’ en ‘genieten’ konden aandeelhouders, (oud-)medewerkers en klanten drie dagen genieten van feestelijke activiteiten en kennismaken met de wereld van water. CMCG realiseerde in samenwerking met organisatiebureau Zie Ommezijde de aankleding van het festivalterrein, waarbij de lancering van de huisstijl de boventoon voerde in de ontwerpen. Voorafgaand aan de viering was een landingspage gelanceerd om genodigde klanten de mogelijkheid te geven tot inschrijving. Traffic was afkomstig van advertenties en e-mailings. Een van de hoogtepunten was de door CMCG gemaakte video waarbij je een reis maakte door de nieuwbouw- en renovatieprojecten en lancering van het nieuwe logo.

Waterbedrijf-Groningen_Opening-De-Punt_4

Waterbedrijf-Groningen_Opening-De-Punt_7

Waterbedrijf-Groningen_Opening-De-Punt_6

Waterbedrijf-Groningen_Opening-De-Punt_5

Waterbedrijf-Groningen_Opening-De-Punt_3

Waterbedrijf-Groningen_Opening-De-Punt_2

Waterbedrijf-Groningen_Opening-De-Punt_1

WBG-HUISSTIJL-CMCG-1 WBG-HUISSTIJL-CMCG-8 WBG-HUISSTIJL-CMCG-7 WBG-HUISSTIJL-CMCG-6 WBG-HUISSTIJL-CMCG-5 WBG-HUISSTIJL-CMCG-4 WBG-HUISSTIJL-CMCG-3 WBG-HUISSTIJL-CMCG-2
Klant: Waterbedrijf Groningen
Doelstelling: Het feestelijk openen van omvangrijke nieuwbouw- renovatieprojecten op productielocaties Onnen en De Punt.
Doelgroep: Aandeelhouders, (oud-)medewerkers en consumenten van Waterbedrijf Groningen
Strategie: Bert Rappange
Concept en design: Hylbrand Jan
Engineering: Frans Reitsma
Video: Steven Emmelkamp
Campagne management: Annemieke Smit
Verantwoordelijk bij klant: Eveline Corbeel

Laat een reactie achter