Meten is weten
Vastleggen, meten, rapporteren en analyseren van data. Dat is web analytics, een belangrijk onderdeel in het onderhouden van een website. Door alle data vast te laten leggen en te analyseren kun je jouw website verbeteren en vervolgens optimaliseren. Al deze gegevens laten zien hoe bezoekers zich gedragen op jouw website. Hierdoor kun je onder andere de inhoud aanpassen op het gedrag en de persoonlijkheid van jouw doelgroep. Eén van de meest gebruikte tools hiervoor is Google Analytics.
Gecertificeerde medewerkers
Bij CMCG werken Google Analytics gecertificeerde medewerkers. Zij kunnen precies de data lezen en interpreteren zodat ze jou inzichten kunnen geven en je website kunnen verbeteren. Ze zetten deze data om naar bruikbare informatie. Rapportages geven inzicht en zijn de basis voor verdere verbetering.
- Call tracking. Wat is het en wanneer zet je het in?Call tracking? Wat is dat? Binnen je (online) marketing inspanningen is het erg belangrijk om inzicht te hebben in je return on investment (ROI), om op deze manier de campagnes goed te kunnen [...]Read more
- Wat is zoekmachine marketing en wanneer zet je het in?Wat is zoekmachine marketing? Wanneer je zelf op zoek bent naar een product of een dienst, is de kans vrij groot dat je niet verder kijkt dan de eerste pagina van Google. Je toekomstige klanten [...]Read more
Direct aan de slag met web analytics?
Binnen de Crossmedia Communicatiegroep zit een multidisciplinair team van specialisten dat je wegwijs kan maken in de wereld van web analytics. Als adviseur en meedenker of voor begeleiding op projectbasis. Van strategisch advies tot (online) activatie. Mail of bel direct: 0513 65 69 99.