Chat with us, powered by LiveChat

Geen medium dat zo aan verandering onderhavig is, geen medium dat zoveel publieksaandacht trekt en geen medium dat voor zo’n meetbare meerwaarde zorgt: Out-of-Home (OOH) is HOT!

Veel, zo niet alles kan tegenwoordig ook buitenshuis gecommuniceerd worden. De passieve analoge Abri’s en Billboards hebben digitale broertjes en zusjes gekregen. Daartoe zijn zij in staat om doelgroepen zintuigelijk te beroeren. Met bewegend beeld, geluid, tast en reuk. Zelfs interactie is mogelijk. OOH is een grenzeloos creatief inzetbaar medium en kan met vele nieuwe technologische toepassingen een dialoog met het publiek aangaan.

OOH kan als medium veel voor onze relaties betekenen. Wij vertellen je er graag meer over, en als onze kennis tekortschiet, halen we de experts erbij. Service van CMCG!

Over OOH en hoe wij daar tegenaan kijken is een boekje gemaakt. Je kunt deze hier gratis downloaden.

Laat een reactie achter

FITC Amsterdam