Chat with us, powered by LiveChat

Het Social Media Modellenboek

Vandaag is een heuglijke dag: het Social Media Modellenboek van onze Social Media expert Bart van der Kooi is vandaag gepubliceerd. Bart schreef het boek op basis van zijn website: socialmediamodellen.nl. Het naslagwerk beslaat meer dan 200 pagina’s aan modellen, die de inzet van social media ineens een stuk duidelijker maken.

In het boek wordt aandacht besteedt aan het gebruik van social media in organisaties. Het bepalen van de ROI kan op basis van ROI-modellen. De volwassenheidsmodellen geven aan in welke fase een organisatie zich bevindt en wat er nodig is om te groeien naar het volgende volwassenheidsniveau. Focusmodellen geven richting aan het beleid en de weergavemodellen delen de verschillende social media groepen in op basis van diverse eigenschappen.

Het boek is direct leverbaar via onder andere bol.com, Amazon en Managementboek.nl.

Bestel direct op Managementboek.nl en je hebt het boek morgen in huis >>

Laat een reactie achter