Chat with us, powered by LiveChat

Mobile marketing: merk in de broekzak van de doelgroep

Je merk in de broekzak van de doelgroep

Wil je één op één verbinding maken met de doelgroep? Interactief en met een persoonlijke toets? Laten we dan samen kijken naar de toenemende mogelijkheden van mobiele marketing. Naar de techniek en naar de vorm van de boodschap. Maar ook naar acceptatiefactoren en regelgeving – naar wat wel en wat niet kan binnen de maatschappelijke normen. Mobiele marketing is goed inzetbaar om persoonlijke contacten te leggen met doelgroepssegmenten, bredere online campagnes te ondersteunen en interactieve acties te organiseren.

Altijd en overal online

Mobiele telefonie is niet uit het straatbeeld weg te denken. Met de komst van smartphones en tablets zijn we altijd en overal online. Bellen, sms’en, mms’en, mailen, surfen, chatten, online ‘socializen’; alles kan. We luisteren via ons mobieltje naar muziek, gebruiken trendy apps en maken foto’s en video’s die we direct delen op Facebook of YouTube. Lag de nadruk in het begin op sms, nu geldt: the sky is the limit. In te zetten vormen van mobiele marketing zijn:

  • SMS / MMS marketing
  • QR marketing
  • Bluetooth marketing
  • Mobiele applicaties
  • Mobiele websites
  • Mobiel adverteren

Mobiele marketing is een krachtige techniek om binnen het doelgroepsegment extra impulsen te versturen. Door het zeer persoonlijke karakter luisteren de factoren ‘wie, wat, waar, wanneer en hoe’ bijzonder nauw. Onze specialisten zijn graag van dienst -bij de strategiebepaling, de creatieve en technische uitvoering en de test- en evaluatiefase. Vaak in samenspraak met onze ervaren partners in offline marketingcommunicatie.

Direct aan de slag met mobile marketing?

Binnen de Crossmedia Communicatiegroep zit een multidisciplinair team van specialisten dat je wegwijs kan maken in de wereld van mobile marketing. Als adviseur en meedenker of voor begeleiding op projectbasis. Van strategisch advies tot (online) activatie. Mail of bel direct: 0513 65 69 99.

Laat een reactie achter