Merk Friesland gaat ten onder aan eigen kernkwaliteiten

Van de marketing van Friesland is in 2014 en 2015 te weinig terechtgekomen volgens de media. En ook voor 2016 spreken vertegenwoordigers uit de recreatiesector hun zorg uit. Volgens Fokko Eybergen van de Stichting Regiomarketing en Toerisme Noordoost-Friesland is het Merk Fryslân er niet klaar voor…

‘Het is november. Mensen beginnen binnenkort hun vakanties te boeken. Maar de site van Merk Fryslân is nog niet goed gevuld.’ Anderzijds klaagt Merk Fryslân over een “overdaad aan gesprekspartners, contactmomenten en overlegverplichtingen”. Een patstelling dus.

Een interview met Bert Rappange, directeur en oprichter van de Crossmedia Communicatiegroep, dat het hoofdkantoor in Heerenveen heeft. Lees het hier:

Marketingtribune

Nederlands Media Nieuws

Laat een reactie achter

Neem contact met ons op

We zijn op dit moment niet online. Mail een bericht en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Geef een zoekterm en druk op enter

FITC Amsterdam