Chat with us, powered by LiveChat

Gamification kan meewerken aan likeability van je merk

Gamification of life

Het is vaak moeilijk om een goed spel aan de kant te leggen. Mensen zijn gek op spelletjes. We zijn zo geprogrammeerd dat onze hersenen op zoek gaan naar uitdagingen. En als we die vinden gaan we ze aan, het liefst zoveel en zo vaak mogelijk. Voor een marketeer liggen daar kansen. Dwing mensen niet naar je merk te kijken, maar laat ze er zelf voor kiezen dit te doen. Of verwerk spelelementen in je product waardoor het leuker wordt voor gebruikers.

Bedenken, maken, activeren

Een goede game is zo verslavend als Angry Birds, of je het nu op een iPad speelt of op je smartphone. Games zijn er in vele soorten en maten. Wij bedenken de games, ontwerpen en ontwikkelen ze voor je. Een game hoeft niet meteen formaat Xbox en Playstation te zijn. Ook kleinere games of acties op Facebook zijn enorm goed voor de zichtbaarheid van een merk en de engagement van de doelgroep.

Direct aan de slag met gamification?

Binnen de Crossmedia Communicatiegroep zit een multidisciplinair team van specialisten dat je wegwijs kan maken in de wereld van gamification. Als adviseur en meedenker of voor begeleiding op projectbasis. Van strategisch advies tot (online) activatie. Mail of bel direct: 0513 65 69 99.

Laat een reactie achter