Chat with us, powered by LiveChat

In opdracht van een consortium van vooraanstaande bedrijven adviseerde NW12 een nieuwe markt- en merkstrategie in te zetten door het ontwikkelen van een cluster merk. Een marktstrategie, waarbij  diverse disciplines geclusterd worden aangeboden. Marktexpansie naar het buitenland lag binnen deze strategie tot de mogelijkheden.

Het door NW12 ontwikkelde merk DutchHospitalDesign bestaat uit een multi disciplinair team van specialisten dat volledig geïntegreerde concepten ontwikkelt voor state-of-the-art ziekenhuizen, die aan alle toekomsteisen voldoen.

DutchHospitalDesign wordt vertegenwoordigd door:

Strategie: Bert Rappange
Design: Hylbrand-Jan Hibma
Project management: Hiltsje Nijdam
Online strategie: ClickQ Online marketing
Website: V12 Online Engineers
Verantwoordelijk bij klant: Arnold Burger

Quote van onze opdrachtgever:

Ik zou graag namens iedereen van DHD willen zeggen dat we het geweldig vinden dat we zo goed te vinden zijn op het internet met als gevolg dat we gemiddeld wekelijks een contactverzoek krijgen. Dat is mede dankzij jullie geweldige werk! Dank ervoor en we zullen van onze kant ook ons best doen om met “hospital design” nr. 1 op google te blijven!

Kind regards,

Arnold C.M. Burger, MSc.
director | architect
Dutch Hospital Design designing the next generation hospital

Bekijk hier de nieuwe website.

 

 

 

Laat een reactie achter