Chat with us, powered by LiveChat

Effectief alle online marketingactiviteiten in één overzicht

Sinds de opkomst van online marketing en social media zijn die mogelijkheden vertienvoudigd en wordt het steeds lastiger overzicht te houden. Hoe presteert je website, wie zegt er wat over jou via Twitter, wie bekijkt jouw YouTube filmpjes, hoeveel ‘likes’ heb je op Facebook, wie heeft je nieuwsbrief gelezen. En doet men dat vanachter de pc, tablet of smartphone? Marketingmanagers moeten het effect van elke besteedde marketingeuro weten, wat is de ROI? Zeker in crisistijd, als ieder dubbeltje omgekeerd moet worden.

Wereldwijd een uniek concept
Hoe effectief zou het zijn wanneer je al je online activiteiten in één overzicht zou kunnen bekijken. Als op een dashboard. ClickQ Online Marketing uit Heerenveen ontwikkelde dit idee verder uit en is trots het Crossmedia Dashboard te presenteren. Compleet met metertjes (widgets) die nagenoeg alle online activiteiten tonen. Een op maat ontwikkelde API (Application Programming Interface) maakt het mogelijk. Dit protocol communiceert met allerlei websites, databases en programma’s.

crossmediadashboard.com

Laat een reactie achter