Chat with us, powered by LiveChat

CMCG ontwikkelt nieuwe campagne Batavus

Met de nieuwe televisiecommercial van onze klant Batavus heeft CMCG vanaf 20 mei de nieuwe campagne ‘Samen uit. Samen thuis’ gelanceerd. Batavus staat bekend als familiemerk, dit is dan ook het uitgangspunt geworden van de campagne waarin het hele gezin als doelgroep centraal staat.

Merkimago
De pay-off – Samen uit. Samen thuis – is ontstaan vanuit de Hollandse uitdrukking. Vanuit het deel Samen Uit staan plezier en familie centraal. Samen Thuis draait juist om veiligheid en betrouwbaarheid. Door deze pijlers te hanteren in alle visuele uitingen kan Batavus de belofte van ‘Samen uit. Samen thuis’ waarmaken.

CMCG ontwikkelde op basis van het concept naast de tv-commercial alle visuele uitingen van de campagne, zoals advertenties, out of home en de online campagne. De campagne wordt door CMCG crossmediaal ingezet. Advertenties zullen te zien zijn via abri’s, printmedia en online via bijvoorbeeld social media. De tv-commercial geldt als begin van de aangescherpte positionering van het merkimago van Batavus.

Mijlpalen
De gehele familie geldt als doelgroep van Batavus. Onder de uitdrukking ‘Samen uit. Samen thuis’ is die thematiek vertaald naar verschillende mijlpalen in het leven, zoals de eerste fietstocht met je kindje voorop, leren fietsen, naar de middelbare school gaan, op weg naar de eerste baan en met pensioen gaan. CMCG benadrukt deze mijlpalen in de campagne om alle lagen van de doelgroep aan te spreken. Ook in de nieuwe tv-commercial wordt het imago van Batavus als familiemerk verstevigd door alle doelgroepen te tonen.

Meer informatie of zelf een nieuwe, crossmediale campagne? Bekijk de uitgebreide case of neem contact op!

Laat een reactie achter