Chat with us, powered by LiveChat

Buitenreclame: snelle bereiksopbouw

Buitenreclame: snelle bereiksopbouw

Bij veel marketeers staat out of home of outdoor advertising (buitenreclame) niet bovenaan het rijtje middelen en media om je merk te activeren. Buitenreclame heeft een hoge impact, kent een bijzonder hoge bereiksopbouw en de contactfrequentie is veelal hoog. Denk hierbij dan niet alleen aan billboards en abri’s, maar bijvoorbeeld ook aan vervoersreclame, gevelreclame, affichering binnen scholen en de bedrukking van plastic tasjes. Door de inzet van QR codes en NFC chips kun je de consument tegenwoordig snel met je merk in contact brengen.

Waarom out of home voor je activatie?

  • Outdoor (buitenreclame) heeft na TV (87%), de hoogste mate van herinnering: 74%.
  • Regionaal of plaatsgebonden targetting.
  • 24/7 in het straatbeeld. Je kunt er niet aan voorbij.
  • Bewezen koppeling met ‘search’ op internet.
  • Visuele, impactvolle beleving met veel creatieve mogelijkheden.

Bron: outdoormediacentre.org.uk

Direct aan de slag met out of home?

Binnen de Crossmedia Communicatiegroep zitten ruim 50 specialisten die je wegwijs kunnen maken in de wereld van buitenreclame. Als adviseur en meedenker of voor begeleiding op projectbasis. Van strategisch advies tot (online) activatie. Mail of bel direct: 0513 65 69 99.

Laat een reactie achter