Accreditaties / Onze diploma’s.

Google Partner

Google Partners zijn online marketingbedrijven die gecertificeerd zijn door Google. De Google Partner-badge geeft aan dat wij een gecertificeerde specialist zijn, ons bedrijf gezond is, onze klanten tevreden en dat wij continue kennis ontwikkelen op het gebied van online marketing.

Bing-Ads

Bing Ads Accredited Professional

Een Bing Advertenties Accredited Professional is de Microsoft-Bing-Yahoo-equivalent van een Google AdWords Qualified Individual en Google AdWords Certified Partner. Onze online experts hebben hiervoor examen moeten doen en de accreditatie betekent dat wij op professionele basis regelmatig Bing campagnes uitvoeren en beheren

emercetop100-2015

Emerce Top 100 2014, 2015, 2016, 2017

De Emerce 100, een speciale jaarlijkse uitgave van Emerce, is een jaarlijks onderzoek hoe beslissers, werkzaam op het gebied van online marketing, ICT en e-business, de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche hebben beoordeeld.

Om een zo goed mogelijk beeld van de markt te kunnen schetsen, is het imago-onderzoek (uitgevoerd door onderzoeksbureau Motivaction) verrijkt met andere relevante marktdata. CMCG staat sinds 2014 in de top 3.

dutch-interactive-award

Dutch Interactive Award

In 2013 heeft CMCG één van de belangrijkste prijzen voor het beste interactieve werk in de wacht gesleept. Voor Sportvisserij Nederland ontwikkelden wij een netwerk onder de naam MijnVismaat, een online sociaal platform, dat gebruikers de mogelijkheid geeft om via een app vangsten te registreren, te delen en te beoordelen.

De DIA is uitgegroeid tot dé awardshow voor de interactieve branche. Met als grote onderscheid dat niet alleen wordt gekeken naar design en creativiteit, maar ook naar resultaat en de bouw van het project. De onafhankelijke jury bestaat uit zwaargewichten binnen online commerce en media. Zij zorgen dat alleen de crème de la crème van de digitale industrie met een Dutch Interactive Award naar huis toe gaat.

SpinAwards

Spin Award

Het door Crossmedia Communicatiegroep samen met Eden Spiekermann en WineWineWine ontwikkelde in store displaysysteem “WineStein SHOP” heeft in 2016 de prestigieuze zilveren SPIN Award gewonnen binnen de categorie “Digital Service Idea”

De SpinAwards zijn de prijzen voor creatieve concepten die het digitale denken verder brengen. De prijzen worden uitgereikt aan Nederlandse en Belgische inzenders tijdens de jaarlijkse SpinAwards Night. De SpinAwards bestaan al sinds 1998 en worden georganiseerd door de onafhankelijke Stichting SpinAwards, die zich inzet voor het stimuleren van creativiteit en effectiviteit in digitale media.

rota

ROTA erkend: extra zekerheid

De ROTA biedt aan reclamebureaus de mogelijkheid tot het verkrijgen van een ROTA erkenning. Bureaus komen voor een erkenning in aanmerking wanneer is aangetoond dat wordt voldaan aan de criteria met betrekking tot professionaliteit en financiële zekerheid. Crossmedia Communicatiegroep voldoet aan deze criteria. De erkenning biedt zakelijke relaties zekerheid en betrouwbaarheid.

dda

Lid DDA (Dutch Digital Agencies)

Dutch Digital Agencies (DDA) staat sinds 2002 voor de meest toonaangevende digitale bureaus van Nederland. De Nederlandse digitale industrie innoveert en professionaliseert in toenemende mate. DDA werkt als een branchevereniging en kennisplatform in deze groeiende branche. Het richt zich op de technologische ontwikkelingen en het game-changing werk dat in Nederland dagelijks gemaakt wordt. DDA is daarmee een aanspreekpunt voor digitale bureaus, opdrachtgevers, pers, arbeidsmarkt en opleidingen.

bno

Lid BNO voor de zakelijke belangen

De Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers is de branchevereniging van ontwerpers en ontwerpbureaus in Nederland. Naast ontwerpers richten zij zich ook op de opdrachtgevers van de ontwerpsector. Crossmedia Communicatiegroep levert conform de leveringsvoorwaarden van BNO en heeft een aantal aangesloten ontwerpers in dienst.

ddma1

Lid DDMA

De DDMA is de brancheorganisatie voor marketing en data. De 300 leden halen en brengen hen kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. Daarom organiseren zij met en voor hen netwerk- en kennisbijeenkomsten. Van de leden eisen ze dat ze handelen binnen het kader van de wet en de gedragscodes. Daarnaast spreken wij met de stakeholders in Den Haag en Brussel over de ontwikkeling van een duurzame data-economie..

Meer informatie?

Meer informatie over onze accreditaties en lidmaatschappen? Mail of bel direct: 0513 65 69 99.

Neem contact met ons op

We zijn op dit moment niet online. Mail een bericht en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Geef een zoekterm en druk op enter